HTML

Yuri Boyka blogja

A már valamilyen arculatot felvett blogom mostantól (07.23) már a mindenféle kis történeteimet,eszmefuttatásaimat fogja tartalmazni.Hátha bővül a célközönség.

Friss topikok

Címkék

ajánlás (2) Alapismeretek (1) ánusz (5) ánuszrózsa (10) aroma (2) bab (1) babetta (1) Báni (1) betegség (3) bicikli (1) blog (1) body.builder.hu (2) bolt (1) boyka (5) brutál (1) búcsú (1) bukócső (1) Bunny (1) buzi (1) cigi (2) csaj (2) csatt (1) csinál (1) csíp (4) darabkák (2) díszbuzi (1) divat (1) dohányzás (3) dolog (1) dolor (1) domb (1) Drugs Bunny (1) dumbi (1) edzés (4) edzésterv (2) edzés tipp (2) edző válaszol (1) éjfél (1) erő (1) erősítés (3) érzéstelen (2) esés (1) este (1) étolaj (1) étrend (2) Expendables 1-2 (1) fáj (6) fajansz (4) fájdalom (11) fárasztó (1) féfri (2) Feláldozhatók (1) félbuzi (2) felfút (2) felnyúl (4) ficsúrbuzi (1) fing (5) fiú (1) fizikum (1) fogkrém (1) folt (1) folyadék (1) fos (2) fosás (3) (1) gáz (2) gondolat (2) görcs (6) görcsikél (2) görcsöl (4) grizzly (1) gubbaszt (4) gumikesztyű (1) gyik.hu (1) gyors izom (1) gyüjtés (2) hason (2) haver (1) híg (5) hurkatöltő (1) idióta kérdések (1) idő (1) illemhely (5) Impreza (1) írás (1) izom (2) izomtömeg (2) kaka (3) kalauz (1) kegyetlen (2) kemping (1) kérdés (1) kerékpár (1) kín (10) koksz (1) kolbász (2) költözés (1) kommentek (1) könnyebbülés (2) kulcsszavak (1) kvíz (1) lány (1) láthatatlan alázógép (1) lényeg (1) letaglózott (3) LHG (1) lökdösődés (2) lüktet (1) maci (1) magyar (1) magyar film (1) matat (2) matatás (2) medve (1) meghajtás (1) monokli (1) mozgás (1) MTD (1) (1) munka (2) munkanap (1) műszer (1) nem tetszett (1) nézettség (1) (1) nyílogat (1) nyílogatás (1) nyomaték (1) orvos (1) összegyüjtött (1) pénz (1) pihenés (1) plágium (1) pokol (2) pokoli (3) porcelán (2) pur (1) recska (2) regenerálódás (1) reklám (1) rücskös (2) Sárga Kapszula (1) Scott Adkins (1) síkos (3) sokk (1) sport (2) spricckol (2) súly (1) súlyzó (1) suvickol (1) suvickolás (1) Sylvester Stallone (1) szaggat (3) szar (7) szarás (8) száraz (2) szar volt (1) széklet (9) szellentés (3) szenvedés (9) szopóka (1) szponzor (1) szülés (3) tábla lemez (1) tájékozódás (1) tápanyag (1) tapintás (1) tápkieg (3) táplálékkiegészítő (3) teker (1) témakör (1) tép (3) terem (2) testépítés (4) tódul (2) tojik (3) tojni (3) tömeg (1) tördelés (1) totalcar (1) trón (6) trumbi (1) tűket (2) tükrözés (1) uborkaszezon (1) unalmas (1) ürítés (5) urológus (3) ütés (1) Üvegtigris1-2-3 (1) V16 (1) vagon (1) váltó (1) változás (2) vasalt haj (1) vélemény (2) vers (1) Veyron (1) vonat (1) vonszol (1) wc (11) Winkler Róbert (1) zár (1) Címkefelhő

Idő ugrás+egy kis kvíz,komment vadászat

2012.06.13. 12:25 Yuri Boyka

Most egy kis ugrás lesz az időben,tehát ez nem 'A költözés' című poszt folytatása,hanem attól független.

Ez tegnap éjjel történt velem.A facebookról biztosan értesülhettetek róla,hogy mostanság nagyon sokat görcsöl a hasam,az üzenőfalra mindig kiírom a kis sztorijaimat ezzel kapcsolatban.De most úgy döntöttem,hogy nem hanyagolom el a blogot sem,ezért a tegnap éjjel történteket most megosztom itt.

Tehát mostanában az a módi,hogy fel vagyok fújódva örökké.Fel van puffadva a hasam mindig,nem csak a hasizom feletti zsírtól látszik úgy,hanem az alatt is gömbölyű.Ez nem gázzal telítettség,hanem valami más.Nem szellentek egész nap,csak zavar kicsit,talán mert újdonság.Lehetséges,hogy zsigeri zsír,nem tudom.És ettől függetlenül újabban elég sűrűn kap el olyan nagyon fájó gyomorgörcs,hogy futni kell az illemhelyre.Egyik percben semmi gond,a másikban pedig olyan heves görcseim vannak,hogy már csak összegömbölyödve fetrengeni van időm és erőm. Az éjszaka is ez történt,pokoli kínra ébredtem.Próbáltam a fájó görcsöt kiforogni,hátha szellentek egy nagyot és elmúlik.Nem múlt el,de szerencsére összegörnyedve ki tudtam vánszorogni az árnyékszékre.Ott aztán nem maradt el a nagy tűzijáték!Ahogy helyet foglaltam egy óriási recsegés-ropogás kíséretében elemi erővel tört ki belőlem a krémes állagú fos.Közben a görcsök alábbhagytak kissé,hogy újabb lendületet véve felerősödjenek annyira,hogy szinte leforduljak szörnyű fájdalmamban a trónról.Kínomban csak nyomtam neki teljes erőből,aminek az lett az eredménye,hogy egy ki pukkanás és egy icipici keményebb fekália után perceken keresztül spricckolt kifelé az über híg folyadék-fos.Viszont "természetesen" már az elején kicsípte ánuszrózsámat és erős végbélfájdalommal ürítődött ki a híg lé.Szünetekben mindig óvatosan törölgettem -a már szerencsére nem hiánycikk- Coala papírommal.Legalább akkor ne marja amikor nem folyik.Aztán amikor azt hittem most már lenyugodnak odabent a kedélyek és biztonsággal felállhatok,akkor jött csak az éjszaka igazi kínja.Bazi erős gyomorgörcs kapott el,de nem bírtam kipréselni a híg levet,csak apránként.Iszonyatos szülési fájdalmak,közben erőlködés,hogy kijöjjön,az a kevés ami meg kijött az a végbélnyitásnál tépi letaglózott ánuszrózsámat,a lé pedig pokolian marja.Volt egy 10-15 ilyen nyomásom,de már könnyeztem az első három-négy után.Hajnali 3 órakor történt a dolog,de akkor már kiment az álom a szememből.Nagyon megszenvedtem vele,nagyon le voltam strapálva,hogy alig bírtam felállni,járni meg még kevésbé.Sajnos csak utólag jutott eszembe a mosdókenőcs,amit a magas vazelin tartalma miatt vettem meg múltkor.Nem pont az ilyen esetekre,hanem arra,hogy ha valami hatalmas szülésem lenne óriási kolbásszal,hogy akkor jól kikenjem vele a végbélnyílásom környékét,hogy könnyebben tudjak szülni a jobb kenés miatt,meg ilyenekre.Tehát ülő fürdőt most kihagytam,de helyette próbáltam bekenni a krémmel az ánuszrózsámat.Befeküdtem vissza az ágyba,hason felpucsítottam,és diónyi krémmel először kívülről kenegettem magam,aztán beletemettem az arcomat a párnámba és a mutató ujjammal két ujjpercnyire alaposan besuvickoltam a krémet a közben szétszakadni készülő ánuszrózsámba.Gondolom nem kell mondani,hogy a párnába ezalatt folyamatosan üvöltöttem,mert baromira fájt.A fosás is olyan volt,mintha tűket ürítettem volna,ez a suvickolás meg egyenesen ánusz szaggató volt,hiszen előzőleg is már baromira letaglózták a történtek.Én pedig átéltem megint egy emberfeletti fájdalmat,ez megint jóval a fájdalomküszöböm felett volt,sírva is fakadtam,úgysem látja senki.Ezek után az éjszaka hátralevő részében csak hason fekve tudtam létezni.Így is a csípőm alá pakoltam pár párnát,hogy kissé pucsítva tudjak aludni és ne fájjon.Sírva is aludtam el.

Szerencsére reggel már jobb volt a helyzet,a kenőcs bevált,úgyhogy már nem érzem a kínt,de szarni még nem mernék.

 

Látom,hogy a kommentelési lehetőséggel nem szoktatok élni,most mégis megkérnék minden kedves olvasómat,hogy írja le a véleményét,vagy akár a tudományos magyarázatot,hogy a szervezet miért nem tolerálja magában a híg fost? Ugyanis a kemény fekáliát vissza lehet akár egy hétig is tartani,akár bélcsavarodásig.Viszont a híg anyagot ki nem állhatja a szervezet,ugyanis mihelyt megjelenik,egyből kínzó gyomorgörcsökkel noszogatja kifelé és egyben így adja a gazda test tudtára,hogy nem kívánatos "személy" rejlik benne.mitől lehet ez?Miért más a híg anyag ennyire?Meg ilyenekre keresek választ a komment ablakban.

Fájdalommentes ürítést mindenkinek!

Szólj hozzá!

Címkék: szülés fájdalom szenvedés wc kérdés kín kvíz szarás illemhely folyadék fáj görcs pokoli trón hason széklet ánuszrózsa ürítés csíp híg boyka görcsöl felnyúl spricckol suvickol

A bejegyzés trackback címe:

https://boyka.blog.hu/api/trackback/id/tr984585363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása