HTML

Yuri Boyka blogja

A már valamilyen arculatot felvett blogom mostantól (07.23) már a mindenféle kis történeteimet,eszmefuttatásaimat fogja tartalmazni.Hátha bővül a célközönség.

Friss topikok

Címkék

ajánlás (2) Alapismeretek (1) ánusz (5) ánuszrózsa (10) aroma (2) bab (1) babetta (1) Báni (1) betegség (3) bicikli (1) blog (1) body.builder.hu (2) bolt (1) boyka (5) brutál (1) búcsú (1) bukócső (1) Bunny (1) buzi (1) cigi (2) csaj (2) csatt (1) csinál (1) csíp (4) darabkák (2) díszbuzi (1) divat (1) dohányzás (3) dolog (1) dolor (1) domb (1) Drugs Bunny (1) dumbi (1) edzés (4) edzésterv (2) edzés tipp (2) edző válaszol (1) éjfél (1) erő (1) erősítés (3) érzéstelen (2) esés (1) este (1) étolaj (1) étrend (2) Expendables 1-2 (1) fáj (6) fajansz (4) fájdalom (11) fárasztó (1) féfri (2) Feláldozhatók (1) félbuzi (2) felfút (2) felnyúl (4) ficsúrbuzi (1) fing (5) fiú (1) fizikum (1) fogkrém (1) folt (1) folyadék (1) fos (2) fosás (3) (1) gáz (2) gondolat (2) görcs (6) görcsikél (2) görcsöl (4) grizzly (1) gubbaszt (4) gumikesztyű (1) gyik.hu (1) gyors izom (1) gyüjtés (2) hason (2) haver (1) híg (5) hurkatöltő (1) idióta kérdések (1) idő (1) illemhely (5) Impreza (1) írás (1) izom (2) izomtömeg (2) kaka (3) kalauz (1) kegyetlen (2) kemping (1) kérdés (1) kerékpár (1) kín (10) koksz (1) kolbász (2) költözés (1) kommentek (1) könnyebbülés (2) kulcsszavak (1) kvíz (1) lány (1) láthatatlan alázógép (1) lényeg (1) letaglózott (3) LHG (1) lökdösődés (2) lüktet (1) maci (1) magyar (1) magyar film (1) matat (2) matatás (2) medve (1) meghajtás (1) monokli (1) mozgás (1) MTD (1) (1) munka (2) munkanap (1) műszer (1) nem tetszett (1) nézettség (1) (1) nyílogat (1) nyílogatás (1) nyomaték (1) orvos (1) összegyüjtött (1) pénz (1) pihenés (1) plágium (1) pokol (2) pokoli (3) porcelán (2) pur (1) recska (2) regenerálódás (1) reklám (1) rücskös (2) Sárga Kapszula (1) Scott Adkins (1) síkos (3) sokk (1) sport (2) spricckol (2) súly (1) súlyzó (1) suvickol (1) suvickolás (1) Sylvester Stallone (1) szaggat (3) szar (7) szarás (8) száraz (2) szar volt (1) széklet (9) szellentés (3) szenvedés (9) szopóka (1) szponzor (1) szülés (3) tábla lemez (1) tájékozódás (1) tápanyag (1) tapintás (1) tápkieg (3) táplálékkiegészítő (3) teker (1) témakör (1) tép (3) terem (2) testépítés (4) tódul (2) tojik (3) tojni (3) tömeg (1) tördelés (1) totalcar (1) trón (6) trumbi (1) tűket (2) tükrözés (1) uborkaszezon (1) unalmas (1) ürítés (5) urológus (3) ütés (1) Üvegtigris1-2-3 (1) V16 (1) vagon (1) váltó (1) változás (2) vasalt haj (1) vélemény (2) vers (1) Veyron (1) vonat (1) vonszol (1) wc (11) Winkler Róbert (1) zár (1) Címkefelhő

Kis GYIK.hu termés

2012.09.02. 16:13 Yuri Boyka

Őszintén szólva nem nagyon tudok mit írni ide a blogba,ezért szórakoztatásképpen gyűjtögettem magamnak egy kis anyagot a gyakorikérdések.hu-ról.A kérdéseket én tettem fel egytől egyig.Bár ez látszik úgyis,mert ott van mindenütt: "Yuri Boyka kérdése" :) Ez egy válogatás lesz a szerintem legjobbakból.Nincs kedvem a  Print gombbal,meg a  Painttal szarakodni,ezért idemásolom magát a kérdést és alá odaillesztem a kérdés linkjét.Ennek köszönhetően naprakész cucc lesz mindig,nem csak egy pillanatkép. :)

Úgyhogy kezdjünk bele,a legrégebbivel kezdem:

Az a problémám, hogy a fitymám reggelre teljesen összeszáradt? A többit lent.

Szóval félálomban már éreztem,hogy viszket a makkom,ezért dörzsölgettem,morzsolgattam ruhán keresztül,hogy megenyhüljek.Aztán egy tíz perc után csak felébresztett teljesen és gondoltam szemügyre veszem.Pelyhüdt állapotban a fitymám túllóg a makkomon és most a túllógó rész teljesen össze van száradva.Hátrahúzni egyáltalán nem bírom,a vizelés is spricckol össze-vissza,gyakorlatilag nem tudom kordában tartani.Amennyire beláttam előbőröm alá,csak egy piros pattanásfélét látok,talán az viszket annyira.Erekciónál pedig pokoli kínnal jár a dolog.Próbálom magamnak enyhíteni úgy,hogy egy pohár hideg vízbe lógatom,hogy legalább a viszketés alábbhagyjon.Most próbáljam meg a fájdalom ellenére erőből hátrahúzni?Vagy mi tévő legyek? Ja,és este még semmi baja nem volt,még vertem is.

www.gyakorikerdesek.hu/szerelem-szex__egyeb-kerdesek__3122292-az-a-problemam-hogy-a-fitymam-reggelre-teljesen-osszeszaradt-a-tobbit-lent

Ez felért egy jó kis fogyókúrával. Ki mit tenne most?

Ma történt velem ez az eset.Ezért is jó,hogy az interneten személytelenül lehet írni,mert ezt az eseményt nem osztanám meg senkivel.Tehát nyilvános helyen tartózkodtam sok ember társaságában,vagy inkább közelségében.Teljesen váratlanul ért a dolog,de a reggeli morgás már jelezhette volna a bajt,ha komolyan veszem,de nem vettem komolyan.Talán azért,mert minden fájdalom nélkül,mély hangon,puhán rezgetett.Annyira intenzív volt és váratlan,hogy a szó szoros értelmében összegörnyedtem kínzó fájdalmamban.Nagyon ciki volt,de nem bírtam egyenesbe rúgni magamat,hanem csak összegörnyedve,a fájdalomtól eltorzult arccal,a hasamat fogva küzdöttem el magamat az illemhelyre.Elég sokat kellett így mennem,éreztem a pillantásokat és hallottam a megjegyzéseket is.A szülési fájdalmak pedig egyre csak fokozódtak.Mire nagy nehezen elértem az áhított zöld jelzéssel ellátott ajtót már könnyeztem.Akkor meg főleg könnyeztem,amikor láttam,hogy a három kabinból három foglalt és egy három tagú sor is áll.Akkor ahogy megtorpantam le is guggoltam egyből,annyira görcsölt a hasam,közben könnyeztem és szenvedtem.Aztán kinyílt az egyik kabin és kijött az illető.Részleges szerencsém volt az,hogy a sor tagjai észrevették rajtam,hogy veszélyeztetett terhes vagyok és előreengedtek.Cserébe viszont végig tudták hallgatni szörnyű vajúdásom és szülésem hangjait.Mihelyt letoltam a gatyámat és a fajansz fölé ért a fenekem,záróizmaim azonnal engedtek és csak úgy szakadt ki belőlem a krémes állagú széklet.Azt hittem,hogy ezt megtojom és már megyek is innen amerre látok,csak minél messzebbre.Csakhogy a fő ok nem a krémes anyag volt,hanem az,amelyiket nem bírtam megszülni.Folyamatos gyomorgörcs,iszonyatos fájdalom,viszont nem bírtam kiüríteni a székletemet ahhoz,hogy elmúljanak a kegyetlen görcsök.Aztán egyszer csak egy kontrollálhatatlan hatalmas recsegve fingás után,amit az egész közönség végig élvezhetett,elkezdett jönni a bélformára száradt óriási hosszúságra és vastagságra is,rücskös kolbász.Ahogy elkezdte nyitni(tépni) ánuszrózsámat,már hangosan jajgattam,pillanatnyilag nem érdekelt,hogy minimum két szomszéd is hallja,meg a vizelők és az esetleges sor.Nagyon rossz volt úgy tojni,hogy amikor megálltam pihenni a hatalmas gerenda közben,akkor ánuszrózsám nem bírta eltörni,csak körülfogta a rücskös rönköt.Viszont a gyomorgörcsök továbbra is jelen voltak és noszogatták kifelé a dolgot.Ennek köszönhetően ánuszrózsámat annyira felszántotta a farönk a körülölelés és a görcs tolása miatt,hogy onnantól olyan volt a plusz fájdalom érzete a szülésemnek,mint ha tűket ürítettem volna.Már sírva üvöltöttem úgy toltam ki magamból és már elkeseredett dühvel nyomtam,noszogattam,lökdöstem,taszigáltam kifelé fájdalmaim és végtelen megalázottságom okozóját.Aztán nagy nehezen kijött,legalább a görcseim elmúltak,már "csak" ánuszrózsámban él a pokol kénköves tüze.É hülye meg még azzal az érdes papírral bele is töröltem húszforintos nagyságúra tágult ánuszrózsámba.Újabb üvöltés és fájdalmas könnynek.Nagy nehezen felöltöztem és visszanéztem rá,ledöbbentem.Hatalmas göcsörtös kolbász,baromi vastag,baromi hosszú és a kinézetén is látszik,hogy kő kemény és kissé pirosas.Próbáltam lehúzni három ízben is,de kudarcot vallottam.Úgy döntöttem hát,hogy szenvedtem vele eleget és otthagytam.Menni csak iszonyatos kínok között tudtam(tudok),kimentem,látszódhatott nagyon rajtam a szenvedés és sajnálkozó pillantások kereszttüzében elsántikáltam haza.Még itthon is csak hason fekve tudok létezni.Azóta nem találkoztam senkivel és facebookra sem merek felmenni.Ez volt eddigi életem legmegalázóbb,legcikibb és egyben legfájdalmasabb élménye.

www.gyakorikerdesek.hu/fogyokurak__egyeb-kerdesek__3146500-ez-felert-egy-jo-kis-fogyokuraval-ki-mit-tenne-most

Fájt az orgazmus. Nem volt még ilyen, elég érdekes. Többi lent?

A mai orgazmus brutál volt.Elmentem barátnőmmel egy parkba,simogattuk egymást,meg minden,én már majd kirobbantam a legapróbb érintéstől is,ugyanis tegnap semmi recska nem volt.Tök jó volt,a szégyenlősségét is leküzdötte és simogatott is amikor nem járt arra valaki,még orálisan is kényeztetett,de mindig jött valaki,aki miatt meg kellett szakítani a dolgot.Tehát ott a parkban 4 óra hossza alatt nem volt semmi(össz-vissz 4 óra,nem 4 óra orál :) ),hazamentünk hozzánk.Lefeküdtünk,ahogy odafeküdtem már be is durrant a makkom,szerencsére észrevette,ezért verte,amikor úgy látta,hogy közel vagyok bevette és el kezdett szopni.Viszont már az orgazmus előtt éreztem a fájdalmat a farkam töve fölött kicsit jobb oldalt félúton az alhasam felé,vagy konkrétan ott és a heréim és ánuszrózsám között.Azt hittem majd megkönnyebbül orgazmus után.Óriásit élveztem,látni kellett volna,de nem vette le a száját addig sem.De az orgazmus pillanatában a fenti 2 pont be is fájt.Ez lehetett azért,mert szó szerint tele volt a tököm és nem tudtam kilövellni?Csak kb egy percig éreztem az érzést,ameddig erősen lüktettem.A makkom pedig élénkpiros azóta és nem lilás,pici pöttyöcske kezdemények vannak rajta,de még csak körvonalaknak látszanak.Hüvelyben nem voltam (sajnos) ezért ne gondolom,hogy betegség lenne.

www.gyakorikerdesek.hu/szerelem-szex__szexualitas__3163552-fajt-az-orgazmus-nem-volt-meg-ilyen-eleg-erdekes-tobbi-lent

Összecsípte a makkomat, mit tegyek, hogy elmúljon a fájdalom?

Röviden annyi,hogy játszadoztam magammal,amikor bevillant a vicc,amiben az volt,hogy egy kis hangya szaladgált csávó előbőre alatt.Gondoltam kipróbálom, kerestem egy kis hangyát és behúztam a makkom és az előbőröm közé egészen le,a makk pereme alá.Eleinte tényleg baromi jó érzés volt,ahogy kereste a kiutat,aztán egyszer csak a mereven ágaskodó 10 centimbe bele csapott a nagy fájdalom.Aztán megint,aztán megint és megint.Üvöltve szabadultam meg a kis jószágtól,mert 4 helyen csípte össze a makkomat és a makkom alatti részt.Nagyon ég és nagyon fáj,ráadásul még fel is dagadtak a csípések egy pillanat alatt,hogy a fitymámat alig bírtam előrehúzni,most meg nem megy hátra a rücsköktől.Pokoli érzés,most épp egy pohár hideg vízbe lógatom,hogy enyhüljön a fájdalom.Viszont jó lenne valamivel elmúlasztani legalább a rücsköket.Ötlet?

www.gyakorikerdesek.hu/szerelem-szex__szexualitas__3140567-osszecsipte-a-makkomat-mit-tegyek-hogy-elmuljon-a-fajdalom

Iszonyú megaláztatás. Ki mit tenne ilyen esetben?

Az egész úgy történt,hogy olyan fél 11 körül jöttem haza a busszal a melóból.De már amikor felszálltam a 25 perces úthoz,ár akkor elkezdett morajlani odabent a dolog.Aztán út közben iszonyatos kínok közt görcsöltem össze a buszon,még szerencse,hogy ültem,mert tuti,hogy összeestem volna.Jött a leszállás,természetesen rohanvást indultam meg a busztól,remélve,hogy a 3-4 km-t kibírom valahogy hazáig.Nem bírtam ki,de amikor az utolsókat rúgtam szerencsére találtam egy bokrot az út mellett,ahova bekuporodtam tojni.Nem is lett volna gond,ha kiadok annyit magamból,amennyi muszáj ahhoz,hogy kibírjam hazáig.Viszont épp a dolog közepén voltam,amikor jött egy félrészeg társaság és hát hová kell hugyozni?Persze,hogy a(z egyetlen) bokorba.Nem akartam és nem is tudtam volna kirobbanni a bokorból,mert az 5-6 fős társaság tutira felismert volna és az über gáz.Letolt gatyával össze-vissza fosva kiugrani...Ezért csak leblokkoltam,lélegzetvisszafojtva guggoltam ott,vártam hátha elmennek.El is mentek,de előtte hárman,vagy négyen ürítették rám a vizeletüket.Amikor elmentek felrántottam a gatyámat és sírva szaladtam haza,ilyen megalázó helyzetben még sohasem voltam.Azóta ha 20-szor nem fürödtem meg,akkor egyszer sem.Talán enyhítő körülmény,hogy nem vettek észre.Viszont én ma megláttam az egyiket az ablakból és szó szerint el kezdett remegni a lábam és sírógörcsöt kaptam.Nem tudom hogy fogom ezen túl tenni magamat,nagyon ki vagyok. :(

www.gyakorikerdesek.hu/egyeb-kerdesek__egyeb-kerdesek__3249790-iszonyu-megalaztatas-ki-mit-tenne-ilyen-esetben

Ez művészet, vagy elmebaj? Vélemények?

Felfújt hasam feszül,
Ürítés lesz ebből,
Leülök a fajanszra,
Nem jön semmi,a francba!

A pocakom már morajlik,
Bár csak tudnék fingani,
Nem jön semmi,csak görcsikél,
A fajanszról letaszít.

Meg kínoz a fájdalom,
Egy ürítés a nagy álmom,
Megpróbálom kitojni,
De jó lenne berúgni.

Bele adok végül mindent,
A fájdalmamtól hangos minden,
Ordítok mert szaggatja,
Ánuszrózsám a kaka.

Mind e közben görcsölget,
Ha ezt túlélem könnyebb lesz,
Szépen lassan mászik ki,
A végbelem már tépi.

Uram Isten kitojtam!
Húszforintosnyira tágultam,
Nem szabad még törölni,
Ha belenyúlok megőrjít.

www.gyakorikerdesek.hu/egyeb-kerdesek__egyeb-kerdesek__3274943-ez-muveszet-vagy-elmebaj-velemenyek

Ti mit szoktatok be vizionálni a kemény meneteknél?

Úgy értem,hogy amikor próbálod kitojni és nagyon nehezen megy,vagy csak nagyon nehezen indul meg a szülési folyamat,akkor szoktatok ti is olyat,hogy pl: elmegy egy autó,vagy motor aminek nagy hangja van és ahogy nyomja,vagy húzza neki a gázt,úgy nyomtok ti is,olyan erővel és olyan fokozatosan.Vagy például azt képzelitek,hogy előttetek lóg a kötél ami összefüggésben van az ánuszrózsátokkal valami módon és minél jobban húzzátok lefelé a kötelet,annál jobban kinyílik a kapu.Vagy olyan eeeggyyyy(készülsz rá) keetttőőő(már iszonyatosan nagy levegőt veszel,hogy a lehető legintenzívebben tudj majd nyomni) háááááá-rom TRRÁÁÁÁÁÁ!!!! és nyomod ahogy csak lehet.Meg ilyeneket.Szoktatok ti is?És mit?

www.gyakorikerdesek.hu/egeszseg__taplalkozas__3295951-ti-mit-szoktatok-be-vizionalni-a-kemeny-meneteknel

Hogy állítsam el a hasmenés érzetet?

Elmentem a háziorvoshoz,mert annyira görcsölt a hasam,hogy már nem tudtam szinte csak összegörnyedve fetrengeni a fájdalomtól.Nem volt székletem kb 8 napja és szinte csak húst ettem hússal,az orvos megvizsgált,megállapította,hogy kitapintható a széklet,azonnal irány a belgyógyászat! De én nem így tettem,hanem iszonyatosan meghajtottam magamat barack-szilva lekvárral,félig romlott tejjel,kicsit poshadt gyümölcslevekkel,meg ilyenekkel magamat.Ezt követően 4 napig szinte folyamatosan iszonyatos kínok között görcsölve ültem a wc-n és csak tojtam kifelé a híg anyaggal toltam kifelé a 8+ napos kő kemény székletet.Mikor végre leürültem,akkor sem volt megnyugvásom,mert már egy hete csak görcsös hasmenés érzetem van,de nincs bennem semmi,mert enni sem merek,amit ki tudnék tojni.Hogy szüntessem ezt meg?

www.gyakorikerdesek.hu/egeszseg__altalanos-kozerzet__3316208-hogy-allitsam-el-a-hasmenes-erzetet

A biztonsági őr is ember? Történet. Elég hosszú.

Úgy történt a dolog,hogy a melóban vannak biztonsági emberek is.Ezek általában "nagy hatalmú" lenéző flegma emberek,nagyon utálatosak,meg minden.Olyan peckesen járnak,meg kemények,köszönni sem tudnak,pedig már hetek óta napi 12 órában vagyunk együtt...De ma eljött az ideje,hogy iszonyatosan megalázó helyzetbe került a "főkolomposuk".Épp le voltam guggolva az alsó polchoz az iratokért,amikor elment mellettem és baromi nagyot kordult a gyomra,egyből oda is kapott.Én persze semmit sem vettem észre,pakoltam tovább.Sétált még pár lépést,megállt,közben a keze végig a hasán.Ez után fájdalomtól eltorzult arccal indult el az öltöző felé,tízig számoltam és követtem.Mikor beléptem pont csukódott a WC ajtó bentről persze hallottam a félhangos"jájjj jájjj,áááóóúúú" és satöbbi hangokat.Hallottam ahogy leül és az azt követő hatalmas,elnyújtott recsegve fingást is.Ekkor gondoltam egy merészet: felemeltem egy olyan jó 10 centire a földtől az öltözőben lévő fém pad egyik felét és visszaejtettem a járólapra.Ettől lett egy jó kis csattanás,ami arra pont elég volt,hogy emberünk a szülőszobán is pontosan tudja,hogy közönsége van.A vékony falaknak(gipszkarton) köszönhetően szinte azt is lehetett hallani,ahogy távozik a salakanyag.Na,ne ragozom tovább,az emberünk 14 percig a kínok kínját élte át jajjongott,nyögött,küszködött a hangok alapján,miközben én néha jól hallhatóan motoszkáltam,hogy tudja csak meg,hogy hallják.Mikor kijött én ott tettem-vettem és amikor kijött ránéztem.Az arca teljesen elgyötört volt és hallani lehetett,hogy forognak a belei.Nem szóltunk egymáshoz most sem.A történtek után még négyszer ment ki,de akkor már nem követtem.Elég volt jelentőségteljesen ránézni amikor visszajött.Legtöbbször remegő lábakkal.Azóta sem beszélünk,de legalább a nagyhatalmú peckes,kemény szekuriti harcos ha ránézek lesüti a szemét.Tudja,hogy a mi kis titkunkat(már ha más nem vette észre) akármikor kiteregethetem a melóban és akkor csak röhögni fognak a háta mögött.

www.gyakorikerdesek.hu/egeszseg__altalanos-kozerzet__3312653-a-biztonsagi-or-is-ember-tortenet-eleg-hosszu

Nagyon ciki ez a helyzet? Ki mit tenne?

Röviden az a helyzet,hogy megszoktam azt,hogy magányos vagyok egy pesti bérházban,még közvetlen szomszédaim sincsenek.Ha nehezen bírok székelni,akkor bizony üvöltök,hogy könnyebben ki tudjam adni magamból a dolgokat.Főleg tegnap este,amikor is iszonyatosan megkínzott a dolog.Nagyon kemény volt és vastag,nehezen is jött,hát ordítottam ahogy szoktam.Talán még sírtam is(azt is szoktam) a kegyetlen fájdalomtól.Mikor végeztem azt vettem észre,hogy kopognak.Még a kegyetlen szülés utáni remegő lábakkal nyitottam ajtót,amikor is bemutatkozott az új szomszéd és megkérdezte,hogy van e valami baj és miért kiabálok.Egyszerűen nem vettem észre,hogy beköltöztek,pedig itthon ülök egész nap.Hogy a francba lehet ez egyrészt,másrészt mit tegyek most?

www.gyakorikerdesek.hu/egyeb-kerdesek__egyeb-kerdesek__3317814-nagyon-ciki-ez-a-helyzet-ki-mit-tenne

Iszonyúan megalázó helyzet. Felejtsem el és kész?

Ez a nap borzasztó volt,talán életem legrosszabb napja.pokoli alhasi görcsök kínoztak olyan szinten,hogy a Gubacsi úttól mire eljutottam nagy nehézségek árán a Keletiig,addig legalább 4 ízben kellett nyilvános helyeken bújva lekuporodnom tojni.Ennél sokkal borzasztóbb,hogy a Nagykőrösi útnál és a Mázsa térnél észre is vettek néhányan és harsányan,röhögve mutogattak rám és ordenáré megjegyzéseket kaptam max hangerőn,hogy aki amúgy nem is vett volna észre,az is észrevett.Másodjára már sírva szaladtam el,még a szatyromat is hátrahagyva (csak némi kaja volt benne) és az út további részén rettegve,hogy nem bírom tovább tartogatni és az elsöprő erejű görcsök fognak diadalmaskodni és berottyanok.Szerencsére a Keletiben egy 23 perces bődületes ürítés után megszűntek a kínok,de a lelki teher óriási.Lehet soha nem látom azokat az embereket,vagy ha látom sem tudják hol láttak ez előtt,de nagyon magam alatt vagyok.Kérdésem: lépjek túl ezen az egészen és örüljek az anonimitásnak,vagy mit tegyek?

www.gyakorikerdesek.hu/egeszseg__altalanos-kozerzet__3321685-iszonyuan-megalazo-helyzet-felejtsem-el-es-kesz

Testépítők! Van rajtam kívül olyan, aki ezt a nézetet vallja?

Sokan akik súlyzós edzéseket végeznek úgy áradoznak a bedurranásról,mintha az valami tök jó dolog lenne,meg minden.Én viszont úgy vagyok vele,hogy ezek a dolgok a szükséges rossz.Muszáj,hogy jól nézzek ki,viszont szenvedés.Előre rettegek az edzésnaptól,a bedurranás nagyon fáj és legszívesebben hagynám a francba,nem hogy ráhúzni a sorozatokat.És egyáltalán nem szeretem amikor a karjaim élettelen húsként csüngenek és a megsemmisítő fájdalom lüktet bennük.A fekpadot kínpadnak hívom,a húzódzkodó állványomat kínzó cölöpnek,a "konditermet" kínzókamrának.Meg kell szenvedni a testemért,de szeretni nem szeretem az edzést és a vele járó kínokat.

www.gyakorikerdesek.hu/sport-mozgas__egyeb-kerdesek__3275795-testepitok-van-rajtam-kivul-olyan-aki-ezt-a-nezetet-vallja

Kockás hassal könnyebb a dolog? Lent.

Úgy értem,hogy rengeteget küszködök a WC-n mire kitojom az adagot.Szépen kidolgozott,kockás hassal könnyebb a dolog,vagy ugyan olyan?Szenvedtek ti is a felfújódástól és a megsemmisítő görcsöktől?

www.gyakorikerdesek.hu/egeszseg__egyeb-kerdesek__3337135-kockas-hassal-konnyebb-a-dolog-lent

Testépítők, ti honnan merítetek energiát, motivációt?

Arra gondolok itt,hogy a fájdalmat hogyan tudjátok feldolgozni,hogy élitek meg ezt az egészet? Mert én akárhogy küszködök egyszerűen nem bírom már elviselni.Ma is pl láb-tricepsz nap volt,a tricepszem is lángolt,majd szét robbant,aztán lábazni kezdtem.Itthon edzek,tehát nem is sok gyakorlattal lábaztam,csak egy vádli nyújtással és egy guggolással.Vádlival kezdtem,de mire kipumpáltam a 6x10-et már majdnem görcsben volt,csak egy hajszál választotta el tőle.Guggolásnál is mire elértem az előírt mennyiséget,addigra teljesen átlépte a fájdalomküszöbömet .Szó szerint sírva fetrengtem a földön a fájdalomtól.Szinte el kellett kúsznom a székig,mert ha lábra állok,akkor a remegő lábaim iszonyatos tűzben égnek még edzés után 4 órával is.De a többi izommal is hasonlóan vagyok,majdnem mindig sírás lesz a vége.Mikor izmos embert látok a városban és látom a hatalmas,duzzadó izmait,egyből bevizionálom,hogy egy bedurranásnál az az óriási tömeg micsoda megsemmisítő fájdalomban éghet.És tudom,hogy azt már nem tudnám elviselni.

Ti hogy élitek ezt meg?Vagy van valami készítmény,ami megszünteti,kiiktatja a bedurranást?

www.gyakorikerdesek.hu/sport-mozgas__egyeb-kerdesek__3339138-testepitok-ti-honnan-meritetek-energiat-motivaciot

Felokozott nemi vágyú férfiak. Hogy oldjátok meg? Önkielégítés.

AZ a helyzet,hogy olyan vagyok,hogy reggel,este,napközben nekem ki kell vernem,különben megbolondulok.Sajnos ma úgy jártam,hogy sem tegnap este,sem reggel nem bírtam kiverni,mert elaludtam.Persze reggel rohanás,busz,stb...Délutánra már azt hittem megbolondulok,legszívesebben mindenkit lefektettem volna,aki az útba esett és nőnemű.A szerszámom meg csak úgy ágaskodott,hogy majd szétrobbant.Gyakorlatilag akármikor ki tudom verni,mert akárkire ráizgulok rettentő könnyedén.Talán egy barátnő helyre tenné a vágyakozásaimat? Sajnos a 10 cm-es méretemmel,ami a 180 cm,80 kilómhoz tartozik önbizalmam kb 0. :(

Ti mit tennétek?

www.gyakorikerdesek.hu/szerelem-szex__egyeb-kerdesek__3348572-felokozott-nemi-vagyu-ferfiak-hogy-oldjatok-meg-onkielegites

Érzéketlen makk szűkület miatti metélés után. Mit tegyek? Lent.

Az egész kálvária egy kegyetlen fitymaszűkülettel kezdődött.Olyan mértékben szűkültem be,hogy sok esetben a vizeletet is akadályozta a szűkület.Merevedés maga a pokol volt minden egyes alkalommal.És sajnos volt elég sűrűn,mert önkielégítés szóba sem jöhetett.de hogy is jöhetett volna,amikor örültem ha annyira hátra tudtam húzni,hogy ne verjen bele a vizeletbe a fitymám.Akkor fordultam orvoshoz,amikor már elviselhetetlenül büdös volt és az a fehér túró féleség(vagy mi) jött ki rajta.Az orvos azt mondta ad egy hetet,ha hátra tudom húzni,akkor oké,ha nem,akkor egy hét múlva menjek vissza.Próbálgattam vízben,kegyetlenül besíkosítva,egyszer részegen az elkeseredettségtől és a fájdalomtól erővel is próbáltam hátratépni,de nem ment.Ezért aztán körülmetéltek.Mikor már lehetett volna szexelni,akkor viszont jött a dolog talán legrosszabb része: teljesen érzéketlenné vált a makkom.Hiába vetek be bármit,akkor sem tudom izgatni és sajnos más sem.Akkor ürítek csak ondót,ha annyira feltüzelem magam,hogy magától pumpálódik ki,vagy éjszakai magömléssel.Most hagyott ott a második barátnőm ezért,úgyhogy nagyon el vagyok keseredve.Ki mit tenne most a helyemben?

www.gyakorikerdesek.hu/egeszseg__ferfiak-egeszsege__3336411-erzeketlen-makk-szukulet-miatti-meteles-utan-mit-tegyek-lent

Kicsit tömény anyag,de egyrészt nem tudom mikor lesz következő poszt,másrészt nincsenek nagy számú hozzászólások,csak pár-egy-egy mondat.Az,hogy a kutya sem olvas,az meg már csak hab a tortán. :) Különben így,ahogy visszaidézgettem a dolgokat könnyesre röhögtem magam.Elég volt rápillantanom a  kulcsszavakra a kérdések alatt. :)

1 komment

Címkék: betegség fájdalom szenvedés wc kín recska uborkaszezon illemhely kulcsszavak erősítés ánuszrózsa ánusz ürítés csíp tojni boyka tojik görcsikél görcsöl gubbaszt gyik.hu idióta kérdések

A bejegyzés trackback címe:

https://boyka.blog.hu/api/trackback/id/tr24747568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Latz von W. 2015.03.25. 19:27:22

Ember, ezek zseniálisak! Az "Ez felért egy jó kis fogyókúrával" kezdetű a legjobb, de a többin is szakadtam a röhögéstől. :D
süti beállítások módosítása