HTML

Yuri Boyka blogja

A már valamilyen arculatot felvett blogom mostantól (07.23) már a mindenféle kis történeteimet,eszmefuttatásaimat fogja tartalmazni.Hátha bővül a célközönség.

Friss topikok

Címkék

ajánlás (2) Alapismeretek (1) ánusz (5) ánuszrózsa (10) aroma (2) bab (1) babetta (1) Báni (1) betegség (3) bicikli (1) blog (1) body.builder.hu (2) bolt (1) boyka (5) brutál (1) búcsú (1) bukócső (1) Bunny (1) buzi (1) cigi (2) csaj (2) csatt (1) csinál (1) csíp (4) darabkák (2) díszbuzi (1) divat (1) dohányzás (3) dolog (1) dolor (1) domb (1) Drugs Bunny (1) dumbi (1) edzés (4) edzésterv (2) edzés tipp (2) edző válaszol (1) éjfél (1) erő (1) erősítés (3) érzéstelen (2) esés (1) este (1) étolaj (1) étrend (2) Expendables 1-2 (1) fáj (6) fajansz (4) fájdalom (11) fárasztó (1) féfri (2) Feláldozhatók (1) félbuzi (2) felfút (2) felnyúl (4) ficsúrbuzi (1) fing (5) fiú (1) fizikum (1) fogkrém (1) folt (1) folyadék (1) fos (2) fosás (3) (1) gáz (2) gondolat (2) görcs (6) görcsikél (2) görcsöl (4) grizzly (1) gubbaszt (4) gumikesztyű (1) gyik.hu (1) gyors izom (1) gyüjtés (2) hason (2) haver (1) híg (5) hurkatöltő (1) idióta kérdések (1) idő (1) illemhely (5) Impreza (1) írás (1) izom (2) izomtömeg (2) kaka (3) kalauz (1) kegyetlen (2) kemping (1) kérdés (1) kerékpár (1) kín (10) koksz (1) kolbász (2) költözés (1) kommentek (1) könnyebbülés (2) kulcsszavak (1) kvíz (1) lány (1) láthatatlan alázógép (1) lényeg (1) letaglózott (3) LHG (1) lökdösődés (2) lüktet (1) maci (1) magyar (1) magyar film (1) matat (2) matatás (2) medve (1) meghajtás (1) monokli (1) mozgás (1) MTD (1) (1) munka (2) munkanap (1) műszer (1) nem tetszett (1) nézettség (1) (1) nyílogat (1) nyílogatás (1) nyomaték (1) orvos (1) összegyüjtött (1) pénz (1) pihenés (1) plágium (1) pokol (2) pokoli (3) porcelán (2) pur (1) recska (2) regenerálódás (1) reklám (1) rücskös (2) Sárga Kapszula (1) Scott Adkins (1) síkos (3) sokk (1) sport (2) spricckol (2) súly (1) súlyzó (1) suvickol (1) suvickolás (1) Sylvester Stallone (1) szaggat (3) szar (7) szarás (8) száraz (2) szar volt (1) széklet (9) szellentés (3) szenvedés (9) szopóka (1) szponzor (1) szülés (3) tábla lemez (1) tájékozódás (1) tápanyag (1) tapintás (1) tápkieg (3) táplálékkiegészítő (3) teker (1) témakör (1) tép (3) terem (2) testépítés (4) tódul (2) tojik (3) tojni (3) tömeg (1) tördelés (1) totalcar (1) trón (6) trumbi (1) tűket (2) tükrözés (1) uborkaszezon (1) unalmas (1) ürítés (5) urológus (3) ütés (1) Üvegtigris1-2-3 (1) V16 (1) vagon (1) váltó (1) változás (2) vasalt haj (1) vélemény (2) vers (1) Veyron (1) vonat (1) vonszol (1) wc (11) Winkler Róbert (1) zár (1) Címkefelhő

Drugs Bunnyról az én szemszögemből.

2012.07.28. 17:03 Yuri Boyka

Na,itt jön az a bizonyos nagy fába vágás,amiről kettővel lejjebb írtam.Mert ugye ha testépítés és body.builder.hu,akkor nem mehetek el szó nélkül Drugs Bunny mellett.És azért kemény fa ez,mert nem akarok idemásolni élettörténeteket,meg ilyeneket és nem is konkrét tényeket akarok írni,vagyis de,tényeket akarok írni,úgy,ahogy én látom a dolgokat.És ilyen levédetési dolgokat sem tudok,hogy egyáltalán írhatok e róla.És azért kemény fa még,mert nem fikázni akarom,csak elfogultság nélkül az általam tapasztalt tényeket leírni.Előre bocsátom,hogy baromi hiányosan és talán összeszedetlenül.De talán még mindig jobb így,mint más (hülyeségeit) írásait bemásolgatni ide.Na,fogjunk bele.

A body.builder.hu-ról és Drugs Bunnyról:

Drugs Bunny nevét akkor ismertem meg,amikor a testépítés,mint sport,el kezdett érdekelni.Nem kell azért nagy dologra gondolni,röviden annyi,hogy lett két súlyzóm,használgattam is őket,viszont érdekelt,hogy a bicepszezésen,meg a súlyzó fej fölé kinyomásán kívül milyen gyakorlatok vannak még.A fekvenyomást tudtam,de nincs padom,ezért kilőve.És ahogy szörföztem a neten a Google-n,úgy kerültem ilyen-olyan oldalakra,többek között a "hogyan gyúrd ki magad súlyzók nélkül 7 kötőjel 14 nap alatt olyan szintre,(gondolom)mint minimum Cutler..",vagy valami ilyesmi szarra és a bb.hu-ra.Itt aztán meg voltak a gyakorlatok fogalmazva érthetően és a kép nem egy izom állat volt a gyakorlat mellett,aki pózol,hanem "műszaki rajz",ehhez jött még egy gif. és van,ahol rövid kis videó,amin bemutatják a helyes végrehajtást!Szerintem ez azért nagyon nagy szó,mert ilyet sehol nem láttam a keresgélés alatt.Ezért aztán elkezdtem nézegetni az egész oldalt,hátha találok érdekességeket rajta.Találtam is!Ez volt az "edző válaszol" rovat,az autós-motoros-filmes-egyéb sportos-szórakoztató cikkek és így tovább.Beleolvasgattam hát az edző válaszolba,láttam egy-két beszólást is amiért támadják az idióták Bunnyt,Viszont láttam olyan válaszokat is,amiből kikövetkeztethettem azt,hogy a súlyzó az izmos testhez még nulla,hiszen az izomnövelésnek több kritériuma is van és ezekből ha csak egy is hiányzik,akkor abból már nem lesz semmi.És a súlyzó és az edzés az csak az egyik kritérium.És akkor el kezdtem olvasgatni az oldalon az étkezésről,meg a miegymásról és évekre visszamenőleg olvasgattam az edző válaszolt,mert nagyon tetszett,nem lehetett megunni.És akkor elkezdett érdekelni,hogy mégis ki az a Drugs Bunny?Interneten utánanéztem és megismerkedtem többek között az audiobloggal is és egy kis életrajzzal is,meg ilyenekkel.És tudjátok mi fogott meg ebben az emberben?Az őszintesége egyrészt nagyon hitelesnek néz ki számomra,a jóakarata is és az önzetlensége is.Az audioblogjában pedig akármiről is beszél,nincs neki olyan szava (legalábbis napjainktól 2009 novemberéig visszamenőleg,mert ott tartok most),amire az lenne a reakcióm,hogy nem igaz,vagy az,hogy én nem így gondolom.Lehet,hogy az van a dologban,hogy az adott témában a gondolataimat megfogalmazza és szavakba önti.Szeretem ezt a szókimondó,őszinte stílust,sokkal jobban bejön,mint a végletekig burkolt,kamu udvarias utalgatásokat.Sokak szerint viszont ez nagyon bunkó dolog és egy szemét alak azért,mert az edző válaszolban a "szerencsétlen embereket,akiknek ő az utolsó reménye miért kell ilyen minősíthetetlen,durva hangnemben elküldeni a picsába?" és társai.De miért is van ez?

Szerintem azért,mert az edző válaszol rovatban ahhoz,hogy feltegyél egy kérdést be kell tartani pár dolgot.Ez a pár dolog már kis videó formájában is megjelenik.Azt azért nem nagyon tudom felfogni,hogy egyeseknek miért nehézség olyan témában olvasni ami érdekli őket és ismereteket akarnak szerezni.Ott van példának az Alapismeretek és a Sárga Kapszula.Tökéletesen le van bennük írva a dolog az edzések,edzésterveken,az étrend kritériumain kívül még az emberi test működése is olyan módon,hogy a legértetlenebb ember is lazán felfogja.Ezek után nem csoda ha gúnyt űz az olyan hülyékből,akik baromira elszántak,meg minden,de 5 oldalt nem tudnak elolvasni(az Alapismeretek azt hiszem 5 oldal).De ha valakinek még ez is sok,akkor ott a kereső,nyolcmillió válaszból csak akad olyan,ami igaz rá is.És még gyorsabb is,mint megvárni,amíg Bunny válaszol.Az illemszabályok figyelmen kívül hagyása meg a másik.Kérdeztem Bunnytól én is a következőket figyelembe véve:

-Tanácsot kértem,tehát nem habzó szájjal követeltem a választ,hanem kérdeztem és kértem a választ.

-Nem olyat kérdeztem ami le lenne írva akárhova a két opció közül valamelyikbe.

És kb ennyi.Válaszolt egyszer,odaírtam azt,amit kiértettem elsőre,de nem úgy értette.Olyat kérdeztem vissza teljesen figyelmetlenül és idióta módon,ami a fenti két forrásban benne van és egy teljesen alap dolog,de nem vettem figyelembe véletlenül.És tudjátok mi történt? Leírta még egyszer kicsit érthetőbben(eleve is az volt,de észre vehette,hogy csökkentett módban voltam pillanatnyilag). Megköszöntem neki a választ és ennyi a történet.Ha látja a kérdezőn,hogy szarik bele a dologba,akkor szarik bele ő is és viccesen elküldi a francba.Viszont senkinek nem kötelező írni neki és a testépítés sem lehet mindenki ideális sportja,ez van.

És akkor még a drogellenes,alkoholellenes,cigiellenes,doppingellenességre való felhívásiról,versenyszervezésekről és a sportba fektetett rengeteg(és sokszor ingyen) munkáiról még nem is esett szó.És van még egy dolog,ami nagyon hitelessé teszi őt számomra.Az pedig az,hogy nem minden kérdésre valami "Scitec csodaszer" a válasza.Pedig megtehetné a sok hülyével,hogy minden kínjukra javasolna valami Scitec terméket és meg lenne oldva a dolog.De nem teszi,nem egy olyan válaszát láttam,amiben azt mondja,hogy ne költsd feleslegesen a pénzt erre-arra,hanem csináld így,vagy úgy.Ez így baromi értelmetlenre sikeredett,de szerencsére beugrott egy példa.Sok olyan kérdést láttam,amiben kiegészítőre vonatkozó javaslatot kérnek tőle és látszik a kérdésen,hogy fogalmatlan az illető.Sok esetben a válaszban a helyes étrendet hozza fel és nem a legdrágább kiegészítőt.És szerintem ez egy nagyon szimpatikus dolog.És az is az önzetlenségét mutatja,hogy a remek könyvét ingyenesen le lehet tölteni.Kíváncsi lennék,hogy ki csinálná utána,hogy a pénzes munkáit elhalasztva,félretéve,ne adj' lemondva ír egy szuper könyvet és ingyen osztogatja.

És szerintem az is nagy dolog,hogy be néz és be is lát a dolgok mögé.Biztosan sokan vagyunk így ezzel,de nem mindenki meri felvállalni a véleményét nyilvánosság előtt.Főleg akkor,ha a véleményével a túlnyomó többségnek egyenesen szembe megy.

Meg sokan azzal fröcsögnek,hogy nem testépítő versenyző,meg Mr.Olimpia és nem is néz ki úgy.Kit érdekel?Próbáld ki amit mond/ír és ha használ,akkor használd,ha nem,akkor szidd ha akarod.Ok nélkül hülyeségekre hivatkozva viszont nem érdemes szidni senkit.Persze Bunny leszarja ha szidod,csak neki csinálod a reklámot.És ebben is tökéletesen igaza van.

Szóval én valami ilyesmit látok,gondolok erről az egészről hiányosan,rendezetlenül,össze-vissza.Hátha ezzel a szerencsétlenkedéssel remekművemmel kicsit másképp is felfedezi valaki Bunnyt.Vagy valami ilyesmi.

3 komment

Címkék: edzés dohányzás ajánlás edzésterv izomtömeg edzés tipp body.builder.hu Bunny Drugs Bunny edző válaszol Sárga Kapszula Alapismeretek Báni

A bejegyzés trackback címe:

https://boyka.blog.hu/api/trackback/id/tr544683323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

steroid stewie 2012.07.29. 02:58:27

Nem olvastam végig az írásod, mert qrva hosszú, és ahogy bele-bele olvastam úgy tűnt szopkodod bunny faxát, és ez engem nem érdekel, de azért van véleményem.

Bunny jó arc, sok mindent letett az asztalra ez tény, jól lát dolgokat, sokat tett az egészséges életmódra történő nevelés terén is.

Viszont én jóval régebb óta figyelemmel követem a ténykedést, mióta átvette az edző válaszolt, még valamikor időszámításunk előtt :))

Tehát azt is látom, hogy nem lehet vele vitatkozni, értelmes témában sem, mert ha nem egyezik az Ő véleményével a tied, akkor leugat, kitilt, stb. Nem rólam van szó, de sokat ilyet láttam.

Ahogy öregszik és változik egy témában a nézete, akkor fikázza azt, aki még úgy látja a dolgokat, ahogy Ő régen. Egy példa rá, régen fontos volt neki a testépítés, az edzés, a külső, most, hogy megsérült, sok a dolga, elhagyta magát, ma már lenézi azt, akinek fontos az edzés, a külső, mondván, hogy nem ezek a fontosak az életben.

Azon meg csak mosolygok, mikor azzal jön, mennyi dolga van, és mennyire nem éri magát utol. Nos, aki nem képes egyszerre tíz dolgot csinálni, az csak ötöt csináljon, de azt rendesen.
Ciki, hogy évekre el van maradva anyagokkal.
Teljesen más arcát mutatja a neten és mást élőben, a videókban.
Valaki úgy jellemezte, hogy a testépítés celebje, ezzel egyet tudok érteni, az érdemeit elismerem, de én látom a hibáit is.

Yuri Boyka 2012.07.29. 09:59:41

Ez nem Bunny fasz szopkodás szerintem. :)

Különben pedig igazad van sok mindenben,nyilván vannak hibái neki is,mint minden embernek.És az is helytálló,hogy ami nem egyezik a nézeteivel,azt alázza(Fegyencedzés,Sporttáplálkozás(azt hiszem).Írtam az elején,hogy nem fikázni akarom és a teljesség igénye nélkül írok,próbáltam az ilyeneket kivédeni. :)
De nem baj,mert nem üres fröcsögés a kommented,hanem tények vannak benne,ezért köszönöm a kommentet.Rávilágít arra,hogy egy oldalról "mutattam be" Bánit.

Kardbíró 2013.08.21. 15:59:22

Ha valaki önzetlenül segítő kezet nyújt, azt el kell fogadni és megköszönni azt. Mert szerencsére vannak ilyen emberek az élet számos területén.

Mindenki változik az idők során, sokan bölcsebbek lesznek, mások simán elhülyülnek. De szakmai tapasztalatokkal nem érdemes vitatkozni mert az fix. És ami nagyon fontos, hogy nem kötelező azonosulni sem Drugs Bunny-val, sem más edzővel, mindenki járja csak ki a maga útját, az van rendjén. De ha kapsz egy jó útmutatást, akkor az miér baj?
süti beállítások módosítása