HTML

Yuri Boyka blogja

A már valamilyen arculatot felvett blogom mostantól (07.23) már a mindenféle kis történeteimet,eszmefuttatásaimat fogja tartalmazni.Hátha bővül a célközönség.

Friss topikok

Címkék

ajánlás (2) Alapismeretek (1) ánusz (5) ánuszrózsa (10) aroma (2) bab (1) babetta (1) Báni (1) betegség (3) bicikli (1) blog (1) body.builder.hu (2) bolt (1) boyka (5) brutál (1) búcsú (1) bukócső (1) Bunny (1) buzi (1) cigi (2) csaj (2) csatt (1) csinál (1) csíp (4) darabkák (2) díszbuzi (1) divat (1) dohányzás (3) dolog (1) dolor (1) domb (1) Drugs Bunny (1) dumbi (1) edzés (4) edzésterv (2) edzés tipp (2) edző válaszol (1) éjfél (1) erő (1) erősítés (3) érzéstelen (2) esés (1) este (1) étolaj (1) étrend (2) Expendables 1-2 (1) fáj (6) fajansz (4) fájdalom (11) fárasztó (1) féfri (2) Feláldozhatók (1) félbuzi (2) felfút (2) felnyúl (4) ficsúrbuzi (1) fing (5) fiú (1) fizikum (1) fogkrém (1) folt (1) folyadék (1) fos (2) fosás (3) (1) gáz (2) gondolat (2) görcs (6) görcsikél (2) görcsöl (4) grizzly (1) gubbaszt (4) gumikesztyű (1) gyik.hu (1) gyors izom (1) gyüjtés (2) hason (2) haver (1) híg (5) hurkatöltő (1) idióta kérdések (1) idő (1) illemhely (5) Impreza (1) írás (1) izom (2) izomtömeg (2) kaka (3) kalauz (1) kegyetlen (2) kemping (1) kérdés (1) kerékpár (1) kín (10) koksz (1) kolbász (2) költözés (1) kommentek (1) könnyebbülés (2) kulcsszavak (1) kvíz (1) lány (1) láthatatlan alázógép (1) lényeg (1) letaglózott (3) LHG (1) lökdösődés (2) lüktet (1) maci (1) magyar (1) magyar film (1) matat (2) matatás (2) medve (1) meghajtás (1) monokli (1) mozgás (1) MTD (1) (1) munka (2) munkanap (1) műszer (1) nem tetszett (1) nézettség (1) (1) nyílogat (1) nyílogatás (1) nyomaték (1) orvos (1) összegyüjtött (1) pénz (1) pihenés (1) plágium (1) pokol (2) pokoli (3) porcelán (2) pur (1) recska (2) regenerálódás (1) reklám (1) rücskös (2) Sárga Kapszula (1) Scott Adkins (1) síkos (3) sokk (1) sport (2) spricckol (2) súly (1) súlyzó (1) suvickol (1) suvickolás (1) Sylvester Stallone (1) szaggat (3) szar (7) szarás (8) száraz (2) szar volt (1) széklet (9) szellentés (3) szenvedés (9) szopóka (1) szponzor (1) szülés (3) tábla lemez (1) tájékozódás (1) tápanyag (1) tapintás (1) tápkieg (3) táplálékkiegészítő (3) teker (1) témakör (1) tép (3) terem (2) testépítés (4) tódul (2) tojik (3) tojni (3) tömeg (1) tördelés (1) totalcar (1) trón (6) trumbi (1) tűket (2) tükrözés (1) uborkaszezon (1) unalmas (1) ürítés (5) urológus (3) ütés (1) Üvegtigris1-2-3 (1) V16 (1) vagon (1) váltó (1) változás (2) vasalt haj (1) vélemény (2) vers (1) Veyron (1) vonat (1) vonszol (1) wc (11) Winkler Róbert (1) zár (1) Címkefelhő

Grizzly Maci kitódult

2012.05.08. 21:18 Yuri Boyka

Hát a ma esti adag igencsak hazavágott.Ánuszrózsám biztosan meg fogja emlegetni.
Ugye nagyon görcsölgetett ,meg már minden bajom volt a sok halogatás plusz össze-vissza kajálás miatt.Aztán egyszer csak olyan görcs fogta meg,hogy tudtam: menni kell,de nincs mese!!!Mentem is,azt hittem híg lesz,mert a görcsökből annak ítéltem.de aztán rájöttem,hogy előítéleteim bizony csúnyán átvertek.Kemény 7,25 Cuarcos volt az első adag,meg is sínylette a nagy kolbászt ánuszrózsám,mert picit olyan égő érzés kapta el.Mint amikor sok csípőset eszel(álltalába kolbászt) és hígat fosol.Na olyasmi csípést.Ezzel vége is lehetne a történetnek,de sajnos nincs.A csípő,maró érzésért kárpótolt volna,ha cserébe teljesen leürül bélrendszerem,de ez nem történt így.
2.menet:A görcsök nagyon erősen megmaradtak,sőt,picit fel is erősödtek és éreztem,hogy még az oroszlánrésze hátra van.Próbáltam is rányitni ánuszra,de nem ment.Mindent beleadtam!!!!Akkor sem.Viszont azt tudtam,hogy a kínzó szülési fájdalmak miatt addig nem mehetek ki innét,amíg meg nem szülöm.Aztán egy 10 perc fogösszeszorítós,nyögdécselős lökdösődés és nyitogatni próbálás után láss csodát!!- – - – - > ccc..CCC!!! Épp hogy kicisszent egy kis gáz.Már annyira reménytelen volt és annyira vártam a végkifejletet,hogy azt hittem maga lesz a megváltás.Aztán a folyamatos moraj és görcsök elkezdték kidolgozni a Grizzlyt!!!Az előző 7,25 Cuarc-os úgy meggyötörte ánuszrózsám,hogy minden szellentésre visszatért az égő fájdalom.Hát még amikor éreztem,hogy valami hatalmas valami türemkedik kifelé!Kínzott a fájdalom,amit ánuszrózsám közvetített az agyam fájdalomérzetért felelős részébe…Olyan érzés volt,mint amikor valami irreálisan,aránytalan és indokolatlanul ÓRIÁSI akar kitüremkedni amúgy is sajgó ánuszomon keresztül .De ha már elkezdtem,már muszáj végigvinni,mert ha megállítom,akkor nekem annyi.A görcsök is folyamatosan kínoztak és ánuszrózsám is kb akkorára kinyílt,mint a wc papír cséveteste,vagy más néven a csumája.És tudtam,hogy a görcs elmúlik mihelyt kitojom.Éreztem ahogy szakít szét és a  minapi cseresznyebefőtt mag lenyelése miatt rücskös.nem elég,hogy óriási Nem tudom meddig ülhettem ott,mert ezen a ponton elsötétült a kép.Szerintem sokkot kaptam,vagy nem tudom,de arra eszméltem föl,hogy ánuszrózsám borzalmasan fáj és a lábam már elzsibbadt teljesen.A szemem könnyes az erőlködéstől és az iszonyatos fájdalomtól.Kitörölni csak egy pár perc múlva mertem ,mert tanultam már ilyenből…Sajnos nem eleget….Jó minőségű KOALA vagy PANDA papírom van ,úgyhogy bátran,de óvatosan töröltem.Nem mertem megnézni,hogy véres volt e,remélem nem.Gondoltam,hogy leápolom fájó ánuszrózsám valami jó kis krémmel,egyszer hasonló,de sokkal enyhébb esetben a testápoló már bevállt.Csakhogy ez alkalommal nagyon nyitva maradt ánuszrózsám és gondoltam majd egy kis fogkrém inkább összehúzza,mint a testápoló.Jó vastagon kentem is rá a Dentinoxból.Na itt kezdődött a kínszenvedés harmadik menete!Annyira marta a mentolos fogkrém a már jó előre letaglózott ánuszrózsámat,ami persze  szerencsére ,vagy épp pechemre össze is húzódott,hogy felsikoltottam fájdalmamban.Na akkor a maró fájdalmamban csak az a cél vezérelt,hogy összezáródott ánuszrózsámból valahogy kiöblítsem a fogkrémet.Végül föléguggoltam egy vödör hideg víznek(gondoltam majd jobban megenyhíti kínzó fájdalmam,mint a meleg) és összehunyt szemmel ,harci üvöltéssel mutatóujjammal kisuvickoltam ánuszrózsámból a fogkrémet.onnan tudtam,hogy ez egy új,fájdalmasabb időszak kezdete lesz,amikor megláttam a vödör víz tetején úszó fehér fogkrémben valami kis piros foltot….

Szólj hozzá!

Címkék: maci fájdalom medve szenvedés kín fogkrém fáj görcs grizzly szaggat ánuszrózsa tép letaglózott tódul suvickolás

A bejegyzés trackback címe:

https://boyka.blog.hu/api/trackback/id/tr404497077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása