HTML

Yuri Boyka blogja

A már valamilyen arculatot felvett blogom mostantól (07.23) már a mindenféle kis történeteimet,eszmefuttatásaimat fogja tartalmazni.Hátha bővül a célközönség.

Friss topikok

Címkék

ajánlás (2) Alapismeretek (1) ánusz (5) ánuszrózsa (10) aroma (2) bab (1) babetta (1) Báni (1) betegség (3) bicikli (1) blog (1) body.builder.hu (2) bolt (1) boyka (5) brutál (1) búcsú (1) bukócső (1) Bunny (1) buzi (1) cigi (2) csaj (2) csatt (1) csinál (1) csíp (4) darabkák (2) díszbuzi (1) divat (1) dohányzás (3) dolog (1) dolor (1) domb (1) Drugs Bunny (1) dumbi (1) edzés (4) edzésterv (2) edzés tipp (2) edző válaszol (1) éjfél (1) erő (1) erősítés (3) érzéstelen (2) esés (1) este (1) étolaj (1) étrend (2) Expendables 1-2 (1) fáj (6) fajansz (4) fájdalom (11) fárasztó (1) féfri (2) Feláldozhatók (1) félbuzi (2) felfút (2) felnyúl (4) ficsúrbuzi (1) fing (5) fiú (1) fizikum (1) fogkrém (1) folt (1) folyadék (1) fos (2) fosás (3) (1) gáz (2) gondolat (2) görcs (6) görcsikél (2) görcsöl (4) grizzly (1) gubbaszt (4) gumikesztyű (1) gyik.hu (1) gyors izom (1) gyüjtés (2) hason (2) haver (1) híg (5) hurkatöltő (1) idióta kérdések (1) idő (1) illemhely (5) Impreza (1) írás (1) izom (2) izomtömeg (2) kaka (3) kalauz (1) kegyetlen (2) kemping (1) kérdés (1) kerékpár (1) kín (10) koksz (1) kolbász (2) költözés (1) kommentek (1) könnyebbülés (2) kulcsszavak (1) kvíz (1) lány (1) láthatatlan alázógép (1) lényeg (1) letaglózott (3) LHG (1) lökdösődés (2) lüktet (1) maci (1) magyar (1) magyar film (1) matat (2) matatás (2) medve (1) meghajtás (1) monokli (1) mozgás (1) MTD (1) (1) munka (2) munkanap (1) műszer (1) nem tetszett (1) nézettség (1) (1) nyílogat (1) nyílogatás (1) nyomaték (1) orvos (1) összegyüjtött (1) pénz (1) pihenés (1) plágium (1) pokol (2) pokoli (3) porcelán (2) pur (1) recska (2) regenerálódás (1) reklám (1) rücskös (2) Sárga Kapszula (1) Scott Adkins (1) síkos (3) sokk (1) sport (2) spricckol (2) súly (1) súlyzó (1) suvickol (1) suvickolás (1) Sylvester Stallone (1) szaggat (3) szar (7) szarás (8) száraz (2) szar volt (1) széklet (9) szellentés (3) szenvedés (9) szopóka (1) szponzor (1) szülés (3) tábla lemez (1) tájékozódás (1) tápanyag (1) tapintás (1) tápkieg (3) táplálékkiegészítő (3) teker (1) témakör (1) tép (3) terem (2) testépítés (4) tódul (2) tojik (3) tojni (3) tömeg (1) tördelés (1) totalcar (1) trón (6) trumbi (1) tűket (2) tükrözés (1) uborkaszezon (1) unalmas (1) ürítés (5) urológus (3) ütés (1) Üvegtigris1-2-3 (1) V16 (1) vagon (1) váltó (1) változás (2) vasalt haj (1) vélemény (2) vers (1) Veyron (1) vonat (1) vonszol (1) wc (11) Winkler Róbert (1) zár (1) Címkefelhő

Gyomorgörcsre ébredve:

2012.05.08. 21:10 Yuri Boyka

 
 

Huhh!A mai éjszaka nem volt semmi!A gyerekre ébredtem hajnalba valamikor,ez még nem probléma.Azt hittem az sem lesz probléma,hogy éreztem,ahogy finoman görcsikél és pirinyót felfúj.Igazából őszintén szólva indulhattam volna,de nem volt kedvem,szívesebben aludtam.Félálomnál nem is jutottam tovább,elforgolódtam és kinyomtam egy picit belőle.Mihelyt engedett egy picit a szorítás már vissza is aludtam.Utólag kiderült,hogy vehettem volna a fáradtságot kiballagni a trónterembe.Sajnos úgy derült ki,hogy reggelre annyira  megtermelődött a dolog,hogy arra ébredtem,hogy iszonyatos szülési fájdalmakkal,összegörcsölve,összekuporodva kínlódok.Menni kell,nincs mese!Nade ahhoz fel kell öltözni,mert a lakás legkisebb részében nincs fűtés,meg amúgy sem flangálhatok alsógatyában.Mert úgy alszom.Vegyek minmálisan egy pólót meg egy pulcsit,nadrágot,zoknit, papucsot.Ez ugyebár teljesen természetes,ha nagyon siet az ember,akkor kb:1 perc.CSAK NEM ÖSSZEGÖRCSÖLVE!!! Mert minden próbálkozás,amit annak érdekében tettem,hogy kiegyenesedjek és felöltözzek a kínok kínja volt.Biztos mindenki tudja milyen az a kínzó gyomor/bél görcs,ami kiegyenesedni sem enged.Dehát ki kellett valamit találnom,hogy ne rottyanjak az ágyba.Magamban hármat számoltam,közben iszonyúan koncentráltam,már amennyire engedett a kínzó fájdalom,hogy háromra egyenesbe rúgjam magam.(Még mindíg az ágyban iszonyú görcsben fekve).Eeeggyyyy…(huh huh hhuh..) keetttőő…(jajj nekem jajj nekem…) hááárrrooommmm(ÁÁÁÁÁÁÁrrrggggghhhhhhhh… ÉS KEGYETLEN FÁJDALOM!!!!!!!….)Közben hajtott a dolog kifele.Mondanom sem kell,hogy nem bírtam kiegyenesedni,csak szenvedtem.Aztán végül úgy győztem le,hogy úgy összegömbölyödve lecsúsztam az ágyról,elvánszorogtam a papucsomig mert útba esett és ki erőszakoskodtam magam az illemhelyre.

Na,végre az árnyékszéken ülök és indulhat a várva várt székelés!!!Fázni nem fáztam,így utólag visszagondolva szerintem nem is foglalkoztam a külső hatásokkal.lehet hogy hideg volt,ha agyon vernek sem tudok visszaemlékezni.Szóval a még mindig kínzó görcsöket és már-már irreálisan és idokolatlanul kegyetlen szülési fájdalmat leszámítva halál nyugodtan tudtam székelni.

Székelni!A székletről annyit kell tudni,hogy simán kijött nem kellett nagyon noszogatni.Úgymond: egynyomásos volt.szép finoman kunkorodtak ki a kolbászok és visszatekintve rájuk ahol eltörtek,ott a Spar-os vödrös narancsnak köszönhetően rostszálak tartották össze!Erről most ennyit,mert az új posztot is meg kell osztanom Veletek!

Szólj hozzá!

Címkék: szar fájdalom szenvedés wc szarás fáj széklet ürítés görcsikél görcsöl vonszol

A bejegyzés trackback címe:

https://boyka.blog.hu/api/trackback/id/tr34497042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása